Werkwijze Persoonlijke coaching

Intake

Tijdens het vrijblijvende kennismakings-/ intakegesprek formuleren we jouw coachingsvraag en bekijken we welke aanpak zich het beste leent voor je vraag of probleem. Deze aanpak wordt middels een offerte afgestemd met de opdrachtgever als je in loondienst bent.

Gesprekken

Tijdens de coachinggesprekken die volgen komen de onderwerpen aan de orde waar je tegenaan loopt in je werk en/ of leven.  Je vindt de antwoorden op je vragen en krijgt een steeds duidelijker beeld van wie je bent, en wat je kunt en wilt.

Methodieken zoals oplossingsgerichte gesprekstechnieken, kernkwadrant, Voice Dialogue, Focussen en Mindfulness worden ingezet om duurzame gedragsverandering en diepgaand inzicht te bereiken.
Je ervaart meer regie over je leven.
Door huiswerkopdrachten die aansluiten bij je vraagstelling neemt je zelfinzicht verder toe.

Het coachingtraject bestaat uit gemiddeld 6 tot 10 gesprekken (inclusief evaluatie).

E-coaching

Steeds vaker willen mensen in hun eigen omgeving aan hun probleem werken. Dat kan door e-coaching, waarbij je online begeleiding krijgt. Online begeleiding kan plaatsvinden via beeld-bellen (Teams, Skype, Zoom, Facetime etc) en/of mailen via een beveiligd cliëntdossier.

Het voordeel van de aanpak via het cliëntdossier is dat het niet alleen de drempel om hulp te zoeken verlaagt, maar ook dat je de coaching in eigen tijd kunt doen. Bij e-coaching middels het cliëntdossier staat alles opgeschreven wat besproken is. Je bouwt een persoonlijk dossier op dat je altijd kunt nalezen.

Carla Spitz
  06-55 75 66 34
info@spitzcoaching.nl
 /carlaspitz

't Keerhoes (1e verdieping)
Limburgerstraat 78, 6267 CG Cadier en Keer
Plan hier je route
KVK  14090204

VMBN logo
VVM logo